HTML

KütyüMánia

Minden ami Kütyü, Tech. Legfrissebb hírek, pletykák, tesztek, vélemények! Független portál! 0-24

Facebook

2012.04.06. 22:17 gferi

Irányítsd álmaidat a Remee-vel!

Legalább is ezt igéri az alvómaszk gyártója a termék Kickstarter oldalán.

A maszk belsejében 6 piros LED-es fény található, amelyek alvás közben egy előre beállított időközönként világít nekünk. Ezt a fényt agyunk regisztrálja, és beépíti álmunkba. Mi pedig észrevesszük, és azt csinálunk álmunkban, amit csak szeretnénk.

Az ötlet annyira tetszik az embereknek, hogy a 35,000$-os támogatási küszöböt bőven túllépték, és mostanra már 93,000$-nál találnak. 
Akinek pedig kéne egy, az 80$-ért tud előrendelni, de csak akkor kapja meg, ha a cég sikeresen legyártott elég maszkot.


 9ow6W_kutyumania.jpg

2 komment

Címkék: álom maszk remee


A bejegyzés trackback címe:

https://kmania.blog.hu/api/trackback/id/tr994368756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thcksl 2013.11.12. 21:00:36

Én rendeltem egyet idén áprilisban, aztán meg is kaptam.
Nagyon megoszlanak róla a vélemények. Egyesek szerint kamu az egész, lehúzás, mások szerint meg működik.
Nekem még nem volt szerencsém vele, nem sikerült éber álmot elérni, de szerintem nem a kütyüvel van a baj. Írok álomnaplót, és próbálom a napi reality check-eket is csinálni, plusz elég jól lehet finomhangolni a LEDek mintáit, ezekkel próbálom belőni mikor vagyok épp REM fázisban.
Remélem egyszer csak összejön, mert nagyon kíváncsi vagyok milyen lehet.
süti beállítások módosítása