HTML

KütyüMánia

Minden ami Kütyü, Tech. Legfrissebb hírek, pletykák, tesztek, vélemények! Független portál! 0-24

Facebook

2011.05.02. 21:57 KNAkos

Letettem a Galaxy S II-t

Eddig bírtam! 5 napig volt nálam az új Samsung telefon, teljes mértékben kielégített, de mégis hiányzott valami belőle, amit az iPhone 4 tud. Ezen funkciók alatt érthető az iTunes szinkronizáció, az egyszerű alkalmazáskezelés, valamint az e-mail fiókom kezelése. A Galaxy egy jó telefon, állítom, hogy 2 frissítés és behozza az iPhone 4-et, de én kevesebb, mint egy hét után nem tudtam vele élni. Az e-mail kezelése kritikán aluli volt, sokszor nem megfelelően jelenítette meg az e-maileket, nem töltött be párat, stb. Engem sok alkalmazás segít mindennapi munkámban, ezek közül sok nem található meg az Android boltjában, vagy nincs jól az új Galaxy-ra optimalizálva. Legfőképpen azt szeretem, amikor egy programból vezérelhetem a telefonomon megjelenő tartalmat, ez a Galaxy-nál nem volt elérhető, ezért úgy döntöttem, magamhoz veszem a jó öreg iPhone 4-et. Bevallom, kicsit fáj a telefon elvesztése, hiszen felüdülés volt az iPhone után, egy teljesen más világot nyitott meg. Remélem a jövő Androidjai már pótolják a hiányosságokat, ebben az esetben szívesen váltanék az Apple mobiljairól.

Szólj hozzá!

Címkék: teszt samsung 2 s vége ii galaxy


A bejegyzés trackback címe:

https://kmania.blog.hu/api/trackback/id/tr222872877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása