A Samsung eddigi legjobb reklámja, sajnos a legrosszabb termékének
A Galaxy Gear sajnos nem kapott túl pozitív fogadtatást, a kritikák nem látnak fantáziát benne, nem tartják különösen újragondoltnak a koncepciót. A Koreaiak ezt egy hatalmas öngóllal fejelik meg, ugyanis reklámjaikban nem egy futurisztikus kütyüt mutatnak be, hanem egy olyan órát, ami visszamegy az időben, és az egész mentalitása 30 éves gondolkodásmódra épül. A kisfilmek ennek ellenére szerintünk szuperek, ha az óra nem is vált ki különösebb birtoklási vágyat, azért jó megnézni, a gondolat milyen régóta jelen van a pop kultúrában. A Galaxy Gear ezekben a reklámokban inkább nosztalgikusnak, mint jövőorientáltnak hat.
A Galaxy Gear példája azonban rávilágít egy fontos tényre: A reklám önmagában nem elég. Kiváncsian várjuk, hogy merre megy tovább ez az ágazat, és megjelenik-e itt is egy standard, vagy zsákutca az egész, aminek nem lesz nagy jövője.
UPDATE: Közben az internet népe beazonosította, hogy mire is hasonlít az első reklám:
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.