HTML

KütyüMánia

Minden ami Kütyü, Tech. Legfrissebb hírek, pletykák, tesztek, vélemények! Független portál! 0-24

Facebook

2011.05.04. 08:22 KNAkos

Megérkeztek az új iMac-ek

Tegnap frissült az Apple asztali számítógép kínálata, nem történt radikális változás, a gépek megkapták az új Sandy Bridge processzorokat, jobb grafikus gyorsítót és HD kamerákat. Bővebb infót ide kattintva találtok. Tegnap megrendeltem egy 27"-os iMac-et, kíváncsi vagyok, hogy tényleg történt-e tapasztalható változás a gyorsaság terén. Én abban hiszek, hogy a processzorok már 2 éve elértek egy elméleti határt, amit a HDD lekorlátoz, állítom, hogy egy SSD-vel felszerelt 3 évvel ezelőtti MBP leverné a bármelyik i5-öst. Hogy ezt bebizonyítsam, rendeltem egy 64 GB-os SSD-t, amivel majd további tesztek várhatóak a régi modellek és az új között.

A thunderboltot csak akkor fogom tudni kommentálni, amennyiben kiadnak valami külső merevlemezt, vagy eszközt, ami használni tudja a sebességet. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Én ezt a konfigurációt rendeltem, nem kell nagyobb teljesítmény!

Szólj hozzá!

Címkék: apple teszt imac 2011


A bejegyzés trackback címe:

https://kmania.blog.hu/api/trackback/id/tr522876257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása