Úgy néz ki elérkezett az idő, amikor a Facebooknál valami pénzt is akarnak látni az egymilliárdért felvásárolt projektből, és indulnak az Instagram hirdetések. Semmi feltűnő nem lesz, sima post-ként lesz beágyazva, valamint megjelenik a "sponsored" címke. Az első reklámot Michael Kors-tól láthatták a felhasználók, valószínűleg a jövőben további hasonló fizetett hirdetések jelennek majd meg.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
szbszig 2013.11.05. 04:07:47